Före och Efter.

Hej idag har jag färjat håret, fast inte hela håret. Det är långt ifrån klart nu är det lixom orange/röd blondt ungefär som min naturliga. Men det är lite ljusare än innan iallafall! (:



Före:



Efter:




Som ni ser så är det bara överhåret som är färgat.
Måste verkligen klippa mig, håret ser helt slitet ut :/




Detta var för ett år sedan. Då jag fortfarande hade min naturliga hårfärg.


Detta var i Julas när jag hade färgat håret brunt. (men det blev mörkbrunt)

Håller just på med färgning av ögonfransar.
ses imorgon och då ska jag vara med sötaste Maria, som jag inte har träffat på hela sommaren!


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0