Ujjan <3333333333333

bby


Ujjan, jag älskar dej


Det började på Emelias fest. Du var utklädd i karate kläder och jag gissade fel på frågan om dig på tipspromenaden ;(

Sen på simhoppet. Första dagen, jag kände igen dig, och jag hade rätt, det var du. Den där spralliga, söta, roliga tjejen, från emelias fest. Vi började va me varandra på varenda träning, vi blev tajta.

Du blev min allra bästa kompis.

Sen bjöd jag dig på min 12års fest, tyvärr så kunde du inte sova över efter, men du kom iaf.

Sen kom sommaren, vi simhoppade tillsammans, vi hade jätte kul, bara du o ja. Kommer du ihåg när vi skulle köra följa John? du, jag, albin o max, vi hade jätte kul. vi hoppade från tian hela tiden då, och max vågade inte det, haha. sen sa clara att vi skulle göra rumpvolt-grej från trean, kommer du ihåg det?
Albin gjorde det, och vi fattade inget ;o hahah Men sen efter en lång tid, gjorde jag det, det gick ju ganska bra faktiskt, sen var det din tur, du väntade o tvekade ett bra tag, sen gjorde du det me, du o jag gick till simmarna o skröt efter det, kommer du ihåg?

Sen efter det så sov jag över hos dig, vi hade jätte kul. Vi väntade på att din säng skulle komma så vi kunde sticka till A6, men den kom aldrig, vi väntade i 3timmar, vi gjorde den där smak grejen med ditt naturgodis du vet, vi tog typ massa kryddor o så. Sen bakade vi en hittapå kaka, hahaha fy fan va den var äcklig. Du bara: vi tar mycket vaniljsocker, å du öste på, sen visade sig att det var bakpulver, haha. När kakan var klar la vi den i glasstrutar, hahha. Sen hade vi vattenkrig med dina vattenflaskor, och dina grannar stog o glodde på oss.

Sen tog vi en riktig glass o din kamera, vi gick till en lekpark, och kommer du ihåg den där gubben i trädgården som vi passerade, han vattnade blommorna  och så sprutade han på oss. ahaha.

Vi tog massa bilder, det var helt underbart. Sen gick vi till ica, hahah, fyfan vi vågaade ju knappt gå den där vägen, haha. Jag köpte godis o jordgubbar av jonatans mamma, ahha. Sen tog vi en buss till dig, :)

Din mamma hade köpt pizza till oss, :) sen körde vi på din dansmatta. Och vi spelade in massa filmer när vi skulle sova. hahaha,.

Det finns många fler minnen med dig, och mer kommer det bli.
För du är min allra bästa vän.
Jag finns alltid här för dig! (L)

Ujjan(L)Jujjan = forever (L)

Det finns inga ord som räcker för dig!
Duger inte du, duger ingen!

JAG ÄLSKAR DEJ UJJAN (L)

// Din Jujjan


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0