söndag

Godmorgon bloggen :)

Vaknade nyss, låg o myste me hundarna :)

Lyssnar på "Butterfly fly away" sjukt fin ären :)

Idag är det för kallt för att jag ska palla gå på hundkurs :o hahah
Men klockan 15.00 ska jag o mamma på fotoklubben :)

Vi ska fota analogt idag, sen framkalla det i mörkerrum, det kommer bli skoj, men  fyfan, fota i minus tio grader. BRRRRRR.

Ska nog snart sätta på teven och zappa igenom, och se om det finns ngt kul att titta på :)

Orkar inte gå o duscha eller att göra mig iordning så det får bli någon gång senare :)

och mamma hann inte göra en header till mig igår, och hon hinner inte de idag heller, men imon kanske :)

+++++ imon börjar en ny kille i våran klass (y)

Bye bye

// Juliiiaaa ;)


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0