Maddii ;)

Hej :) Sov över hos madde igår tills idag :) skuujj hade vi:) Åh, vi såg på film, "från andra sidan" fy fan va bra :) fan den bästa "skräck" film jag har sett :) Och efter det såg vi på "Simpsons the movie" :) och sen kollade vi på TV ;) vi såg en halv timme på "Hajen" och sen somnade madde :/ men jag kollade en timme på "Rosa Panten" + SMSa med älskling :) Ja, jag tog min andra spruta idag me, eller gjorde jag det? asså jag vet inte, hon sa att hon hade tagit den, men seriöst så kände jag inget! Tur är la de ;) Imon ska jag städa mitt rum, bara för att jag får fint besök på måndag :) Då blir de Madde, Julian och älskling :) vi ska kolla på film :) aja, :) Bye, Bye ! / Julia ;)


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0