lördag

hej, sov över med maria från igår tills idag, :D

Igår kollade vi på "män som hatar kvinnor", har sett den innan men maria ville se den! :D

Idag väckte clara mig o maria tjugo i tio, hon hade bakat scones till oss :)

Det tog en timme att äta frukost, sen gjorde vi oss i ordning och efter et spelade vi kort i en och en halv timme :)

Vi spelade kort med clara, skuj,! maria gick hem vid halv två, ungefär, !

Tack för två underbara dagar maria :)

Nu har jag hjälpt clara med sitt akvarium! :d

Mamma o Bosse är på nån grej och kommer hem imon, pappa jobbar, så jag o clara ska sitta hundvakt nu !

Jag sitter o spelar spel på claras ipone, :)

Men vi ses, byebye // Juliiaaa :)


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0