fredag!

Hejj, jag är jätte ledsen för att jag inte har skrivit på jätte länge!

Men nu kommer lite kort om veckan!

Måndag: skolan, sedan hem, sen fota med Linn o Ellen.
Tisdag: skolan, sen va me maria, sen vare kör.
Onsdag: skolan, sen va me Maddi, sen kolla på killarnas+tjejetnas match, sen hem o sova me maddi.
Torsdag: skolan, sen va med maria, sen öva på prov.
Idag: Idag hade vi Historia Prov, det gick bra tror jag, ;) sen kollade vi på Zozo, helt underbar film, men jag och Clara satt typ o lipa, :o, sen syslöjd, jätte skuujj :)

Aa och nu sitter jag här och inte gör ett skit :o ahha

SKönt att vara hemma en dag iaf, ska nog bara ta det lungt i helgen. :)

Men ses! Byebye // Juliiia :)


Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0