sommarlovet går mot sitt slut.

Så här har jag spenderat den sista dagen på sommarlovet. Jag satt och kollade på disneychannel imorse eller aa till två typ. Sen har faster varit här med lite grejjor hon köpte till oss i Ullared. Jag har även målat naglarna och duschat.
Strax ska jag och mamma gå och handla matsäck tills imorgon :)
Här kommer en bild på min outfit
stickad tröja - gina tricot (fått av faster)
rosa linne - gina tricot (fått av faster)
lila midjekjol - JC (bara för att det andra var så kort, hihi)
leggins - BikBok
(ser ni mina naglar? ljus rosa iaf!)
Ursäkta för dålig cambild ;(


Kommentarer
linn 8D'

en sak bara..

en sak som inntttee passa ihop, är blå,ljusrosa och lila tsm!

AHAH :D

2010-08-18 @ 11:30:01
URL: http://linnthegiirl.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0