Räkmacka och varm choklad med vispgrädde...

Jag har nyss variy uppe på berget och käkat räkmacka, det var super gott.
Jag hade inte med mig kameran så det blev inga bilder, tyvärr.

Om en timme ska jag kolla på morden i midsummer, sen blir det kanske lite data igen. hihi!
Hade det super med madde idag och ska kanske till henne imorgon också, det beror på väder och lite sånt. Jag menar, har inte så stor lust att åka färja om det blåser för mycket, då mår jag lätt illa och det är inte kul :(

Känner stort behov av att sy, bara känner så att "jag vill sy". men helst inte på våran symaskin -.-
får väl flirta mig in hos mormor, tihi.


hade ingen bild till texten så det fick bli en gris!
bild från 2008!



Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0