Klart!

- eller aa, rummet iallafall! :)

Nu är jag så gott som klar, garderoben kvar men den gör vi nästa vecka.Tänkte lägga in "före & efter" bilder men min kamera vill inte samarbeta med min dator idag så det får bli någon annan dag!

Imorgon kommer Madde och vi ska ev spela minigolf om det är fint väder! Och jag hoppas hon snoozar hos mig så att vi kan åka in till stan på Lördag, hihi!

Jag känner mig stort behov av pennfack & pennor & idrottskläder m.m nu innan skolan.

Tänkte kanske köpa en sån här väska (om jag har råd -.-)

ses imorgon :)


Kommentarer
Hanvisamarp - TÄVLING I BLOGGEN :D

snygg väska :DD

2010-08-07 @ 13:14:39
URL: http://hanvisamarp.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0