A6 idag :)

Efter skolan (som var helt OK idag) så åkte jag, mamma och syrran till A6. Vi åt på Majoren och sedan började jag shoppa. Tog bilder med camen... så det blev jätte konstigt.. Men jag kan visa ändå..
Det är ett knallrosa hjärta!
(Till P.E)
byxor (till P.E) ser jätte stora ut på bilden :o
Jeans ;) jätte snygga, pösiga :)
jättejättejättejätte dålig cam bild -.- men ett snyggt blått nagellack :)
också en jättejättejätte dålig cam bild. men svart grafitti nagellack
mina nya älsklingar ;) Svarta converse :)
svart bag (till P.E)
skit snygg tisha :) Tog L eftersom jag ville ha den stor :)
En till jätte snygg tisha, L även på den :) (camen leker med färgerna, den är ljus rosa)
Vet inte om ni ser, men en vid snygg klocka :)
(ska försöka fixa bättre bilder... men strax ska jag kolla på fångarna på fortet)


Kommentarer
linn 8D'

och sånt blått nagellack?

2010-08-26 @ 08:47:47
URL: http://linnthegiirl.blogg.se/


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0