8 dagar kvar, typ

Nu är det ungefär 8 dagar kvar sen börjar skolan, igen. Jag börjar på en  Onsdag.
Som de flesta vet så ska jag börja på Engelska skolan i Huskvarna, det ska bli spännande med nya klasskompisar och nya lärare osv. Men eftersom jag ska gå upp ganska tidigt eftersom jag ska åka buss in har jag bestämt mig för att dehär sista dagarna av sommarlovet sätta alarmet ganska tidigt.

Dels för att jag har vänt på dygnet och det kan vara väldigt jobbigt när man börjar skolan och dels för att jag vill ta vara på de sista dagarna, sommaren före sjuan liksom!

Bjuder på en bild! Som jag tog lite oseriös, aja.





Kommentarer


Vad har du på hjärtat?


Vad heter du?
Kom ihåg mig?

mejladress: (publiceras inte)

Vad heter din blogg?

Kommentar:

Trackback

Juliaedvinsson

Fototokigt måndagsbarn

RSS 2.0